Thursday, February 23, 2012

Tribute to Hazreena & K.Zuhaina

dah lama saya dapat benda ni, sebelum exam SPM (tahun 1998). Bayangkanlah lamenyer benda ni ada kat saya. Yg colour hijau ni pemberitahuan Hazreena dan colour blue-purple ni dari Kak Zuhaina. Sebenarnye terharu sangat dapat benda ni dari diaorg sb saya berhenti dari Sekolah Menengah Puteri Titiwangsa untuk sambung ke Sekolah Menengah Teknik Langkawi . So, kitaorang dah tak satu sekolah selama setahun lebih tetapi 2 member ni tak pernah putuskan hubungan. Masa tu suratlah penyambung komunikasi kami. Sekarang saya tampalkan di dinding ofis semangat membakar semangat semasa bekerja. Lagipun, diaorg buat cantik sgt dan saya selalu ingat diaorg bila tgk benda ni. Terima kasih Hazreena dan K.Zuhaina. Rindu kat korang!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...