Thursday, April 22, 2010

Tersekat sesuatu....

Ada sesuatu dalam hati ini yang menyekat saya untuk menerima awak. Saya sendiri tak tahu...mungkin saya terlalu 'enjoy' hidup sorang-sorang. Saya pun tak tahu.
Mungkin saya tak nak orang tahu luka dalam hati saya ataupun sebelum saya melukai sesiapa. Sebab saya tak yakin diri saya layak untuk sesiapa.
Saya takde apa-apa keistimewaan untuk ditawarkan. Sebaliknya bila awak singkap diri saya yang sebenarnya, maybe awak akan lari dari saya...sebab saya bukannyer baik sangat!
Saya bosan...membosankan! Saya tiada tarikan seorang perempuan...malah,saya akan buat orang tak suka dengan saya. sebab membuat orang benci lebih mudah dari membuat orang terus menyayangi kita kan.
Bila dah terasa benci tu, orang takkan ingat kat kita lagi. Tapi bila rasa sayang...kena buat macam-macam nak mengekalkan rasa 'sayang' tu. Itulah punca...kenapa susah sangat nak buat orang terus sayang kat kita?
Kenapa bila timbul masalah, kasih sayang yang dipertikai? Kenapa begitu mudah 'sayang' tu berkecai...sedangkan rasa benci sukar benar disental. Saya tak mampu mempersonakan sesiapa. Sebab pada saya, jodoh pertemuan ditangan Tuhan. Jika awak ditakdirkan untuk saya, pasti ada jalan yang terbuka...tabahkan hati. Kadangkala apa yang ada dalam hati, tak semestinya harus diluahkan. Kerana...jika ia berlaku dengan izinNYa

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...