Tuesday, April 20, 2010

Cerita Bahagia

Awak, saya benar-benar bahagia memiliki awak. Sungguh! Tak terkata bersyukurnya saya. Bagaikan tak percaya...bertemu dan berkenalan dengan awak. Serasi benar kita, bagaikan ditakdirkan untuk hidup bersama!
heh, kelakuan saya benar-benar menguji awak,kan. Malah berjam-jam saya menangis bila awak mula menunjukkan tanda putus asa. Bukan itu maksudku,sayang. Saya cuma nak tengok sanggup ke awak susah senang dengan saya?. Kesetiaan awak yang saya ragukan. Itulah yang benar-benar saya curiga. Kesetiaan dan kasih sayang yang saya damba sepanjang hayat.
Awak, Kalaulah awak tahu apa yang saya rasa...kita mesti tak merajuk macam ni. Saya mencintai awak lebih dari awak tahu. Percayalah...awak jer yang tak tahu.
Bangun dari tidur, first thing yang saya ingat cuma awak. Tak pernah seminit pun awak terlepas dari ingatan. Last thing sebelum tidur pun saya ingat kat awak. Memikirkan hanya pasal awak pun dah cukup buat saya bahagia. Awak yang mewarnai hidup saya sekarang. Awaklah racun, awaklah madu. Awak adalah segala-galanya.Kalau awak boleh teguk untuk rasa kasih sayang saya untuk awak,percayalah...awak takkan dahaga. tapi malangnya...wakaka! ini cuma rekaan...cerita bahagia.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...