Sunday, February 12, 2012

WHAT !!! PAGE FOR EFA ???

Secara rasminya hari ini 12/02/2012, saya berazam untuk jadi penulis yang baik. Blog ini akan saya jadikan sebagai medium latihan ke arah penulisan yang lebih berkualiti dan bagus. Untuk paparan pertama bagi tahun ini, halaman ini saya tujukan untuk Puan Nadzifah Abdul Rahim. Memandangkan esok adalah hari lahir dia yang ke-25, saya dedikasikan ucapan dan rasa terima kasih saya kepada dia kerana sudi menjadi suri hati kepada adik saya MK Zahari.                                                                                                                                                                        


" Selamat Hari Lahir,Efa !!! "

Ucapan : Along tak mesej malam ni (walaupun ada kredit), tapi along memang ingat birthday adik ipar along ni. Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki dan bahagia selalu. Terima kasih kerana sabar melayan kerenah adik along dan anak buah along. Along sentiasa doakan kebahagiaan efa sekeluarga. Selamat melahirkan baby kedua for next May. Semoga Allah mencucuri rahmat dan hidayah-Nya keatas efa.

Difahamkan ada kejutan dari suami untuk efa hari ni. Along tahu manusia tidak sempurna, tapi adik along akan selalu sayang dan cintakan efa setulus hati dia. Korang memang serasi bersama dan ditakdirkan sehidup semati, InsyaAllah.

Kasih itu sudah diduga,
Cinta hati sudah ditempa,
Jadi mengapa perlu ditanya?
Jika hanya kamu dijiwa...(ewah! jawab...jawab)

P/S : Sebenarnya gabra sangat terus menaip kat komputer ni. Selalunya tulis dalam buku , buat karangan sedap2 dulu, baru menaip. tapi tetiba ada idea plak, tak sempat nak tulis. Tambah lagi dah mengantuk nih...esok nak kojo..

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...