Sunday, April 18, 2010

Awak yang telah berpunya!

Awak,saya suka sangat tengok awak...pelik sesangat! cam tak puas je teliti perangai awak tu, macam-macam ada!
Saya sukakan peribadi awak.Tak tahulah apa tarikan yang awak miliki, buat mata saya ni terus melekap memerhatikan tingkah laku awak.
Khayal betul rasanya..hanya memikirkan tentang awak sahaja. Tapi apalah daya saya,hanya bertepuk sebelah tangan. Awak telah berpunya. Untung betul si dia...dapat merebut hati awak yang saya damba selama ini.
Walaupun terluka,tapi saya bersyukur. Awak dapat orang yang lebih baik dari saya. Awak pasti lebih bahagia dengan dia. Itu yang saya pasti...
Saya tahu inilah akibat meminati orang dalam diam,namun saya pasrah...kerana saya percaya pada takdir.
Takdir yang mempertemukan kita, takdir juga yang memisahkan kita. Tapi saya bersyukur mengenali,memahami dan pernah menyayangi awak,heh! (sempat lagi?)
Ibarat membaca sebuah buku cerita yang dimiliki orang. Membaca,memahami isi kandungan dan menyelami rahsia cerita namun penghujungnya, mengembalikan buku tersebut pada empunya. Saat yang terindah hanya sementara...betul tak?
Awak, satu nama yang tak akan luput dalam ingatan. Menyayangimu dalam diam,ibarat menyalakan api dalam sekam. Lagi ditanam,tetap terbakar dalam diam. Begitulah membara rasa sayang ini,amboi!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...